San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu

San José

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron en th

19 Februari 2013 | Costa Rica, San José

Vanmorgen met de bus naar san José. Duurde uurtje of 1,5. Was maar goed dat Tessa gisteren met de bus naar hotel was gekomen. Nu wist zij de weg.zijn eerst naar de Marcado centraal gegaan. Een groot overdekt complex met allemaal winkeltjes. Toen wat gaan lunchen en daar na weer wandelen door de stad. Veel kleine parkjes. In de kathedraal geweest, was best wel mooi en daarna weer doorgewandeld. Lekker koffie gedronken en daarna naar ander deel van de stad gegaan. Daar was niet veel. Terug met de bus, nadat we met vragen de terminal hadden gevonden dankzij Tes, spreek gelukkig beetje Spaans. De mensen zijn wel heel aardig. Onderweg uitgestapt bij restaurantje. Daar wat gegeten en Tes had van Margarita gehoord dat ze een pickup service hadden. Dus na het eten lekker naar het hotel gebracht met een auto.Nu slapen en morgen naar Tortuquero.

• 20 Februari 2013 - 09:29

Mieke:

Rustig dagje om bij te komen. Liefs Mieke

• 20 Februari 2013 - 09:59

Loes:

Hoi, jullie doen al wel lekker veel en zien volgens mij weer hele mooie dingen. Leuk hoor.
    Geniet nog maar lekker met elkaar.
    Liefs van Loes

• 20 Februari 2013 - 11:30

Marja Köhler:

Hallo Ron, Thea en Tessa,
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en Tes wat leuk dat je er al was voor je ouders. Geniet van elkaar en van de vakantie.
    Veel liefs van Marja

• 20 Februari 2013 - 15:51

Nel:

Hoi hoi lieve vrienden,
    En toch had ik mee moeten gaan in de koffer, veel plezier en ontdek alle mooie plaatsen daar ik lees je verslag en zie dan wel de bekende dingen voorbijkomen
    Gr. van Nel de bijvrouw