Op weg naar Santa elena - Reisverslag uit Santa Elena, Ecuador van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu Op weg naar Santa elena - Reisverslag uit Santa Elena, Ecuador van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu

Op weg naar Santa elena

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron en th

28 Februari 2013 | Ecuador, Santa Elena

Na nog een heerlijk ochtendje bij het zwembad in de zon vertrokken naar hotel poco à poco in sante Elena. Mooie tocht langs het meer. Nog onderweg wat gegeten bij de german bakery. Zo'n 25 km voor santé Elena komen we op een weg met alleen maar keien, de Tom Tom gaf aan dat we goed reden, dus maar doorgereden. Wat een slechte weg. Na 25 km zijn we helemaal door elkaar gerammeld. Om 17 uur bij hotel aangekomen. Ziet er Goed uit. Helaas geen balkon. We zijn het stadje in gegaan en gegeten in the three, goed restaurant. Daarna nog even gaan kaarten en gaan boeken voor de volgende dag. Om 7.30 naar monteverne cloud forest voor een nature tour van 3 uur. Goede gids maar niet zoveel gezien.daarna nog in het park tot het hoogste punt gelopen. We zaten daar in de wolken dus erg mistig. Was een pittige tocht met al de trappen op en af. Toen weer even wat gegeten want om 17.45 kwam de zelfde gids ons halen voor de night tour. Daar hebben we wel veel gezien, snipers, tatantula's, grote spin, katachtigen en nog een paar waar in de namen niet meer van weet. Leuke tocht. Zijn weer wat gaan eten. Nu weer op de kamer, douchen en slapen. Morgen weer door naar Rincon de la vieja, hotel bleu rivier hotspring. Daar gaan we maar eens een hotspring in. Leuk al jullie reacties te lezen.

• 28 Februari 2013 - 10:16

Mieke:

Wat een mooie belevenissen, leuk om elke dag jullie reisverslag te lezen.
    Geen twijfel, jullie hebben een bereconditie en lef. Op de nighttour reuzespinnen te zien lijkt mij al eng, maar om snipers (militaire sluitpschutters) te zien, nou ik zou er niet aan moeten denken!!
    En nu op naar de hotspring, veel plezier, liefs Mieke.

• 28 Februari 2013 - 13:28

Tamara:

Wow wat een mooie verhalen allemaal, afgezien van die enge beestjes ;-), ik ben heel benieuwd naar de foto's.
    Maar Ron niet te veel capriolen uit halen anders zijn wij hier straks compleet stuurloos hahaha dat kunnen we niet gebruiken.

Geniet nog lekker van het mooie Costa Rica en van elkaar.

Tot volgende week.

gr. Tamara

• 28 Februari 2013 - 13:57

Marja Köhler:

Hoi lieverds,

Zoals Ron zijn verslagje schrijft valt het wel op dat jullie vaak gaan eten haha. Keep opn going Ron. Veel plezier..

Liefs van Marja