Aankomst. Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu Aankomst. Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu

Aankomst. Costa Rica

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron en th

19 Februari 2013 | Costa Rica, San José

Na een lange reis van 24uur zijn we aangekomen via Houston in san José. Veel formulieren invullen en stempels. Door de douane in de rij staan. Precies op tijd aangekomen in san José. Daar ging het snel en tot onze grote verassing stond Tessa ons daar op te wachten. Die was al die middag aangekomen in hethotel. Ze had een taxi geregeld om ons op te halen. Heel fijn om haar weer te zien. Taxi chauffeuse was aardige vrouw. Ze was ook in Nederland geweest, alleen het was zo koud daar. Aangekomen bij Margarita airport hotel. Daar Lekker wat gedronken met elkaar , douchen en slapen. Vanmorgen lekker ontbeten , vruchten gebakken eitje. Zeer aardige vrouw margarita. Vandaag naar san José met de bus. Het weer is heerlijk, nu nog wel veel wind.

• 19 Februari 2013 - 17:52

Wilma:

Fijn dat jullie heelhuids zijn aangekomen, maar wat een lange reis!
    Dan kan het kado niet groter zijn dan Tessa die jullie staat op te wachten, lijkt me.
    Geniet van elkaar en het mooie land.
    Liefs, Wilma

• 19 Februari 2013 - 18:56

Loes:

Wat heerlijk dat jullie er eindelijk zijn en dat Tessa er was om jullie te verwelkomen. Heel veel plezier en ik zie de verslagen met plezier tegemoet.
    liefs van Loes

• 19 Februari 2013 - 19:48

Mieke:

24 uur reizen en dan Tessa weer zien; wat een fijne beloning. En nu samen op reis, veel reisplezier, liefs Mieke.