Weer terug - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu Weer terug - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu

Weer terug

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron en th

09 Maart 2013 | Nederland, Zoetermeer

Donderdag ochtend zijn we om 7 uur geland, de dag daarvoor zijn we van samara weer naar san jose gereden. We begonnen met zeer warm weer. In de buurt van san jose reden we in de clouds hoog in de bergen, zeer mistig. In san jose was het weer bewolkt en winderig. Om 16 uur aangekomen bij margarine airport hotel. Op de kamer even lekker bijgekomen met wijntje en biertje. Tessa voelde zicht niet lekker, ook buikpijn. Gegeten bij tentje in de buurt en nog veel gelachen. Toen maar gaan slapen want we moesten om 5 uur op. Taxi kwam te vroeg, dus moesten hals over kop van Tes afscheid nemen, was best wel moeilijk. Daarna in 6 uur naar Newyork, daar 3 uurtjes wachten en dan nog 7 uur naar Amsterdam. Een hele ruk, maar het was het waard. Was een fantastische vakantie. Dank voor al jullie fijne en leuke reacties.

• 09 Maart 2013 - 23:19

Wilma:

Was leuk jullie te volgen!
    Jullie zullen nu wel moeten wennen in de kou, maar dan kan je mooi alle foto' s nog eens terugkijken en terug halen waar je allemaal geweest bent.
    Tot gauw, groetjes, Wilma

• 10 Maart 2013 - 10:45

Mary En Cees:

We zijn blij dat jullie zon leuke vakantie hebben gehad met Tessa en het was erg leuk om jullie te volgen.
    Goed dat je er weer bent!

Mary en Cees

• 10 Maart 2013 - 13:27

Marja:

Fijn dat jullie weer gezond en wel thuis zijn, een leuke vakantie gehad en met Tessa van alles beleefd. Nu lekker bijkomen en tot gauw.
    Liefs van Marja

• 10 Maart 2013 - 16:58

Mieke:

Het was erg leuk om elke keer een reisverslag te ontvangen en zo op de hoogte blijven van jullie belevenissen. Uit de tekst en mooie foto's heb ik kunnen opmaken dat jullie een grandioze vakantie hebben gehad. Een bijzondere ervaring om een stukje mee te reizen met Tessa en om te zien dat het heel goed met haar gaat. En nu weer even de winterjassen aan en voordat we het weten kunnen we met z'n allen genieten van een mooie zomer, liefs Mieke.