vliegen over kilanmanjaro, zanzibar - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu vliegen over kilanmanjaro, zanzibar - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu

vliegen over kilanmanjaro, zanzibar

Door: ron

Blijf op de hoogte en volg Ron en th

21 September 2011 | Tanzania, Zanzibar

we zijn van het tentend camp naar Misii gereden. dat hotel lag weer op ca 1600 meter. was wel weer koud en nat. de volgende morgen zijn we met 13 personen in een vliegtuigje gestapt om langs de kilomanjaro te vliegen. er waren veel wolken zodat we erg hoog moesten gaan vliegen. 19000 feet. zo hoog dat we zuurstof moeten gebruiken. we hebben verschillende kampen gezien voor de bergbeklimmers om de berg te beklimmen. we hebben de top van de berg gezien. erg mooi en spannend.
na terugkomst naar een grot geweest. dat was geen grot maar een gat in de grond. Thea ging er niet in en ik kon er niet in, te smal. daarna naar een smid geweest. daar zitten 8 mannen te smeden boven een setje kolen. erg arbo onvriendelijk.
daarna naar marktje geweest. . Zomdag zijn we naar Zanzibar gevlogen. Hadden vertraging van 2 uur. het is maar een uurtje vliegen. Toen nog 1,5 uur rijden naar hotel. dat is wel mooi. Het ligt aan de kust en het strand is wit en water hel blauw. gisteren naar Stone town geweest en kruiden toer. Stone town lijkt een beetje op Havanna. Veel vergane glorie. lekker geluncht in mooi hotel. in de winkeltjes is weer van alles gekocht.gisterenavond lekker samen gegeten. vandaag onze laatste dag hier. morgen naar Daressalam. en vrijdag terug.

• 21 September 2011 - 07:21

Erwin:

Dit is volgens mij wel jullie meest avontuurlijke vakantie tot nu toe ? Geniet van de laatste dagen

• 21 September 2011 - 08:19

Tessa:

Geniet nog even van het stand en de rust!

• 21 September 2011 - 10:18

Milos:

het was leuk jullie op deze manier te kunnen volgen op deze mooie reis geniet nog even van de laatste dagen in Afrika en voor straks een goede reis huiswaarts gewenst.

• 21 September 2011 - 17:28

Dick En Annie:

We hebben jullie verslagen ondanks alles steeds gevolgd. We lezen dat de reis toch heel bijzonder is en dat je van alles en nog wat beleeft. En dan die vluchten, lijkt ons wel heel geweldig. We kijken uit naar de foto's en verhalen. Geniet nog van de korte tijd die er nog rest en een goede thuisreis, liefs

• 22 September 2011 - 08:27

Tamara:

Klinkt als een bijzonder mooie vakantie weer! Volgende week gelukkig weer op kantoor :-)

Veel plezier nog de laatste dagen.

• 22 September 2011 - 10:11

Marja:

Ik ben erg benieuwd naar jullie mondelinge verslag. Gaan jullie een avondje organiseren zodat we allemaal tegelijk kunnen meegenieten?
    Hoop dat jullie nog een fijne dag hebben en een vlotte reis terug.
    Liefs Marja