Dagje bij lake navasha - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu Dagje bij lake navasha - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu

Dagje bij lake navasha

Door: ron

Blijf op de hoogte en volg Ron en th

05 September 2011 | Tanzania, Dodoma

Gisteren na een lange rit van een dag aangekomen bij lake navasha. Hotel is prima goeie douche warm water. Eten ook prima. Vandaag in de morgen gaan fietsen in hells gate park. Naar het park is 5 km fietsen. Bij een dorpje dat we doorreden werd thea door een brommer aangereden. Gelukkig mankeerde ze niks op wat blauwe plekken na. Door het park gefietst en gezellen, impala's en wratten zwijnen gezien. Hele mooie rit en apart zo door Kenia te fietsen. Toen door een kloof gelopen dat was klimmen en klauteren. Er stond een kleine Keniaan op de heuvels en die kwam naar beneden. Hij vroeg mijn naam en ik de zijne. Foto's gemaakt samen. Thea kwam de heuvel moeilijk op en hij heeft haar aan zijn hand naar boven getrokken. Leuk en hij had een rol snoep gehad. Toen weer terug op de fiets,dat was een zware rit tegen de hevels op. Zeker thea had het zwaar. We hebben het gered en rond half 3 weer op de lodge. Lunchen en en toen weer naar een park. Duurde half uurtje met een busje en we kwamen direct al giraffen, zebra's, impala,s en waterbokken tegen. Vooral de giraffen waren prachtig. Toen ging het hard regenen. Half uurtje gewacht maar er kwam geen einde aan, dus maar terug naar lodge. Lekker wezen douchen, nu net diner gedaan en nu op de ipad. Er is een plaats in hele hotel waar je wifi heb, op ca een plaats van 30 cm. Morgen kort ritje met de bus om 7 uur op

• 05 September 2011 - 19:11

Wel Liefs, Annie:

Fietsen in Hells Gate Park: dat lijkt om problemen vragen en dan is Thea dus weer de pineut! Joh, die blauwe plekken zijn gelukkig weer weg voordat je op dat prachtige strand aankomt aan het eind van de reis. Knap dat jullie toch die berg opgeklommen zijn. En al dieren gezien. Nu ook nog maar hopen op droger weer.

• 05 September 2011 - 19:59

Tessa:

Mamie!!!!!! het hoord er gewoon bij die pech.....kut zooi!
    Maar zo te horen is het wel super mooi! Ben jaloers!

• 05 September 2011 - 21:09

Wilma:

Oh Thea, ik wilde je nog waarschuwen voor badkamerslippartijen, maar nu heb je alweer een andere klapper gemaakt! Geen wonder dat je het zwaar had vandaag. Spreek nu gelijk af dat je het voor deze vakantie gehad hebt met uitglijders hoor. Hoop dat jullie morgen weer zoveel moois zien. Veel plezier!

• 06 September 2011 - 04:48

Loes:

Het is je weer gelukt deze reis, maar we spreken wel af dat dit de laatste valpartij is geweest. Jullie beleven wel weer heel veel en zien ontzettend mooie dingen. Ook wel heel vermoeiend volgens mij, maar het lijkt me fantastisch. Gr. Loes

• 06 September 2011 - 16:31

Ria:

Je blijft een pechvogel Thea. Zonder blauwe plekken heb je volgens mij geen leven hahaha. Blijf genieten zal ik maar zeggen.

• 07 September 2011 - 10:22

Mieke:

Wat een avonturen, en vooral Thea, dat heb je weer gehad, de inmiddels bekende "vakantieval" die staat!
    Opnieuw een avontuurlijke reis geboekt, die een aanslag doet op je conditie tijdens deze duatlon, dus geen reis voor "watjes".
    Ook fijn dat jullie niet hoeven te wennen aan de nattigheid...
    Veel plezier en ik hoop voor jullie wat betere weersverwachtingen.
    Liefs Mieke.