1e dag Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu 1e dag Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu

1e dag Singapore

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron en th

02 Mei 2014 | Singapore, Singapore

Op 1 mei heeft Erwin ons opgehaald om naar Schiphol te brengen. Op Schiphol stonden Annie en Dick al. Tessa kwam nog even langs om het fototoestel te brengen. Om 11,45 vertrok het vliegtuig, helemaal vol. Na een lange vlucht van 12 uur, om 6 uur aangekomen in Singapore. Op zoek gegaan naar pinautomaten, op zoek gegaan naar de toko die ons naar het hotel zou brengen. Ging allemaal Goed. In het hotel was jammer genoeg nog niet onze kamers gereed. Dus zijn we maar op de hop in hop af bus gesprongen om de stad te zien. Lijkt veel op Honkong, veel hoge gebouwen, maar wel mooie architectuur. Uitgestapt bij de botanische tuin. Erg mooie planten en bomen. Nu even uitrusten op de kamer en straks weer op pad. Morgen worden we km 4.30 afgehaald om naar Medan te vliegen.

• 02 Mei 2014 - 10:53

Marja:

Lees het al. Wordt een vakantie waarin jullie je niet zullen vervelen. Geniet met volle teugen! Liefs Mar

• 02 Mei 2014 - 13:17

Mieke Riemens:

Al een beetje geacclimatiseerd? Vandaag Singapore een beetje onveilig gemaakt? Mooi om een botanische tuin te bezoeken. Gisteren was ik in de Japanse tuin in den Haag, dus kan mij er iets bij voorstellen...

Gek idee; hier is het net iets over enen in de middag ( bewolkt) en bij jullie is het al 19.00 uur. Morgenochtend, voor ons komende nacht, vliegen jullie naar Medan en gelukkig is dit een vlucht(je) van ca. 1 uur.
    In de tijd gaan jullie 1 uurtje terug; op Sumatra is het 5 uur later dan in Nederland.

Ik wens jullie een goede vlucht en wacht met spanning op het nieuwe verslag,

liefs Mieke

• 02 Mei 2014 - 21:34

Wilma:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Op naar de volgende bestemming!
    Heb het goed met elkaar en geniet ervan. Liefs, Wilma