Van Granada naat matagalpa : salva negro - Reisverslag uit Matagalpa, Nicaragua van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu Van Granada naat matagalpa : salva negro - Reisverslag uit Matagalpa, Nicaragua van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu

Van Granada naat matagalpa : salva negro

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron en th

08 Maart 2016 | Nicaragua, Matagalpa

in Granada is een van onze medereizigers gisteren oma geworden? Cadeautje voor haar gekocht als groep. Gisteren vertrokken uit Granada, een ritje van 4 uur naar Salva negro, het zwarte woud in de buurt van matagalpa. Zitten zo'n 1200 meter hoog in een leuk houten huisje. Het is hier dus minder warm en nevelwoud dus wel vochtig. Gisteren gaan wandelen in de bossen achter ons huisje. Daar hebben we brul apen gezien en een vogeltje, maar niet veel meer. Wel veel trails om te wandelen. Gisteren avond gezellig gegeten met Erik en Marijke. Flesje wijn was op. Ze sloten hier al de bar om 20.30. Dus snel nog flesje gekocht en buiten met een paar mede reizigers opgedronken. In huisje zat een grote spin, dus moest ik eerst even verwijderen.
Vanmorgen om 7.30 een ochtend tour om beesten en vogels te zien. Het regende echter en dan zie je niet zoveel. Enkele vigels gezien bij een wandeling van 1,5 uur. Vanmiddag door naar Leon.
Tot op heden een mooie reis met veel afwisseling.

• 08 Maart 2016 - 17:37

Tessa:

Wel cool brulapen! Klinkt goed! X

• 08 Maart 2016 - 17:48

Loes:

Leuk hoor te lezen wat jullie allemaal doen en zien. Super gaaf.

• 09 Maart 2016 - 14:54

Anneke Toet:

Hallo Ron en Thea,

Wat een mooie reis maken jullie, super.
    Groetjes,
    Anneke