bromo en bali - Reisverslag uit Banjar Nyungkuning, Indonesië van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu bromo en bali - Reisverslag uit Banjar Nyungkuning, Indonesië van Ron en th Meer - WaarBenJij.nu

bromo en bali

Blijf op de hoogte en volg Ron en th

18 Mei 2014 | Indonesië, Banjar Nyungkuning

Van Kediri naar de voet van de Bromo gereden. Tussen de middag gegeten bij toko oen. Een oud restaurant waar je nog in het Nederlands wordt verwelkomt en ze hebben daar broodje kroket. Kwamen rond 19 uur in hotel. Prachtig sfeervol hotel met beelden en mooie galerie van foto's van de bromo.
Geheten en toen slapen want we moesten om 3 uur op omdat we met jeep om 3.30 uur gehaald werden. Met een kort ritje naar een uitkijk punt hoog in de bergen met uitzicht op de bromo. Was best nog koud. Gewacht tot de zon opkwam. Schitterende kleuren aan de hemel. Mooie foto's genomen. Jammer genoeg scheen de zon niet op de bromo. Het was te bewolkt. Wel een paar keer wolkjes stoom uit de bromo gezien. Daarna met jeep naar de krater van een andere vulkaan. Stuk lopen door vulkaanzand en toen nog ca. 200 treden omhoog. Thea heeft het goed uitgehouden met haar voet. In de krater siste en borrelde het en er kwam stoom omhoog. Terug naar hotel en om 11 uur betrokken naar soerabaja voor vlucht naar Bali. We zaten in een propeller vliegtuigen maar wel op de 1e rij zodat we zitplaatsen met ruimte hadden. Anders had ik nooit kunnen zitten. Opgehaald door chauffeur en om 20 uur inhotel. Hotel Bali spirit. Sfeervol hotel. Even gaan eten. We hebben voor morgen massage voor ons vieren gereserveerd. Nu even relaxen. Mag wel na zo'n dag. Het is nu hier 23.15 dus bijna al 24 uur op.

• 18 Mei 2014 - 20:30

Mieke:

Mooie foto, ondanks de bewolking. Fijn dat Thea haar voet het goed houdt. Die 200 treden is een hele klim, maar gelukkig met genoeg uitrust mogelijkheden! Nog op de paarden gezeten? Hele klus voor die beesten en hun verzorgers om de hele dag te moeten klimmen en dalen.
    Nu heerlijk op Bali uitrusten.... nog heel veel plezier samen.